Alles over het hernieuwen van je contract
Loopt je contract binnenkort bijna af? Dan ontvang je van ons voorafgaand communicatie. Hoe het hernieuwen van een contract verloopt, leggen wij uit op deze pagina.Wanneer hernieuwt mijn contract?
We verwittigen je 2 maanden voor de einddatum dat we je contract hernieuwen. We sturen je dan alle info over je nieuwe tarieven. Je hoeft niets te doen, wij zorgen ervoor dat je blijft genieten van onze energie.
Waarom stelt Eneco mij een ander product voor bij de hernieuwing van mijn contract?
Op het moment dat wij jouw contract hernieuwen, mogen we dit enkel doen naar producten die we op dat moment aanbieden aan onze klanten. Bestaat jouw product niet meer, dan stellen we je een ander, actief product voor. We kiezen steeds voor het product dat het meest lijkt op jouw vorige product.
Waar zie ik welk energiecontract ik heb?
Je vindt alle belangrijke gegevens van je contract via My Eneco.
Veranderen van product
Is er een ander Eneco-product dat beter bij jou past? Of wil je bijvoorbeeld omschakelen van een vast naar een variabel tarief of omgekeerd? Veranderen van product kan je gemakkelijk zelf via My Eneco. Hier krijg je een overzicht van beschikbare producten.
Passen jullie mijn voorschotbedrag automatisch aan?
We passen je voorschot niet proactief aan aan je nieuwe tariefformule. Natuurlijk kan je er zelf voor kiezen om dit wel te doen. Dit doe je gemakkelijk via My Eneco. We houden bij de berekening van je aanbevolen voorschotbedrag op My Eneco rekening met je toekomstige tarieven.