2

Home Assistance, kies voor zorgeloos wonen.

Leven in een woning boordevol duurzame energie is een plezier. En dat wil je graag zo houden. Pech kan natuurlijk iedereen overkomen. Met onze bijstandsverzekeringen blijf je gerust!

Ontdek het aanbod

Wij helpen je bij het zorgeloos wonen

Wij willen meer voor jou zijn dan enkel een duurzame energieleverancier. Je kunt ook op ons rekenen bij pech in je woning. Elektriciteitsproblemen, waterlekken of een gesloten buitendeur.

Je bent gedekt voor:

  • Ontstoppen van toiletten
  • Reparatie van lek in waterleidingen binnenshuis
  • Onderzoeken van lekken in de ondergrondse watervoorzieningen
  • Reparatie van een defecte aardlekbeveiliging
  • Geblokkeerd slot herstellen
  • Openen van een gesloten buitendeur
  • Vervangen van een slot na verlies of diefstal van sleutels

Ontdek het aanbod van HomeServe

Troeven:

7/7 telefonisch bereikbaar

Een team van specialisten staat 7 dagen op 7 klaar voor jou. Zelfs op feestdagen.

Slechts 2 uur tot interventie

Onze partner beschikt over een uitgebreid netwerk aan lokale experts. Er wordt contact met je opgenomen binnen de twee uur om een afspraak te regelen.

Ongelimiteerd aantal interventies

De lokale experten komen zoveel als nodig bij jou langs om problemen in huis te verhelpen.

Wie is HomeServe?

Al meer dan 25 jaar is Groep HomeServe expert in bijstand aan huis in 7 landen over de hele wereld. HomeServe staat bekend om de snelle service en kwalitatieve dienstverlening. Bij pech in huis regelt HomeServe een interventie met één van de vakmensen uit haar uitgebreid netwerk, verspreod over heel België.

Ontdek de oplossingen van HomeServe

Veelgestelde vragen

  • Wie is onze partner: Groep HomeServe?

    Al meer dan 25 jaar is Groep HomeServe expert in bijstand aan huis. HomeServe is momenteel actief in 7 landen over de hele wereld: 5 in Europa (België, Groot-Brittannië, Frankrijk, Spanje en Italië), de  Verenigde Staten en Canada. HomeServe staat elke dag met meer dan 5.000 medewerkers klaar voor meer dan 8 miljoen klanten.

  • Is HomeServe een pechverhelpingsdienst?

    Nee, HomeServe is een verzekeringsmakelaar die woningen verzekert en in dat kader aan Belgische gezinnen bijstand (herstellingen, pechverhelping) verleent.
    HomeServe voorziet ook in diensten voor de installatie, het onderhoud en de herstelling van verwarmingsketels. HomeServe brengt eigenaars of huurders van huizen en flats in contact met vakmensen in hun buurt. En dat 7/7 dagen en 24/24 uur om zo snel aan hun behoeften te beantwoorden. Vakmensen die bij het netwerk van HomeServe aansluiten, onderschrijven een gedetailleerd kwaliteitscharter. Zo kan HomeServe in alle landen en aan alle klanten hetzelfde niveau van dienstverlening waarborgen. Hieronder enkele kwaliteitscriteria die binnen het netwerk van HomeServe worden gerespecteerd:

    • HomeServe neemt zelf contact op met haar klanten om toelichting te geven bij de diagnose en een afspraak voor de interventie te regelen
    • HomeServe beschikt over geschoold personeel en gebruikt betrouwbaar materiaal
    • HomeServe garandeert een een onberispelijke kwaliteit van uitvoering
    • HomeServe staat erop dat op het einde van de interventie alles net achtergelaten wordt
  • In welke geografische zones is het HomeServe-netwerk actief?

    Het HomeServe-netwerk bestaat uit lokale bedrijven in heel België. Ze zijn gespecialiseerd in loodgieterij, elektriciteit en slotenmakerij en verzorgen in België 7/7 dagen interventies.
    De diensten van HomeServe kunnen niet worden ingeroepen in timesharing projecten, in motorhomes, op boten, in gastenkamer of gastverblijven, noch in vertrekken of woongedeelten die voor professionele of commerciële doeleinden worden verhuurd.

  • Wat is het verschil tussen een woonverzekering en een HomeServe-verzekering?

    De verzekeringen van HomeServe zijn geen woonverzekeringen, maar een aanvulling hierop.

    De woonverzekering of MRW (multirisico woning) is bedoeld om zowel de woning als de bewoners te beschermen, samen met hun inboedel. De basisformules bieden echter niet noodzakelijk waarborgen wanneer er iets misgaat. Een volledige dekking vergt vaak bijkomende waarborgen bovenop het basiscontract.

    Het minimale niveau van de woonverzekering is de Burgerlijke Aansprakelijkheid. Die beschermt je enkel tegen schade die je anderen toebrengt. 

    Heel wat mensen overschatten het dekkingsniveau van een ‘basis’ MRW. De meeste verzekeringscontracten dekken inderdaad slechts een klein deel van de goederen in je woning en geven vaak geen dekking in noodsituaties ten gevolge van problemen met loodgieterij, elektriciteit, aardgas of slotenmakerij.

    Het is dan ook duidelijk dat een woonverzekering en een HomeServe-verzekeringscontract elkaar aanvullen. Zo kan je via een van de HomeServe contracten je goedkoopste MRW betalen en tegelijk je loodgieterij, je elektriciteit en sloten in en om het huis tegen uiteenlopende risico’s verzekeren.