2

Gegevens aanpassen op My Eneco

Al kennis gemaakt met je online klantenzone?

Makkelijk en snel online je energiezaken regelen. Hier staan we 24/7 voor je klaar!

Registreer op My Eneco

Hoe pas ik mijn logingegevens voor My Eneco aan?

Na het inloggen kan je bij Contactvoorkeuren je e-mailadres wijzigen. Dit is niet alleen het e-mailadres dat we gebruiken voor communicaties, je logt er ook mee in op My Eneco.

Je wachtwoord wijzigen, doe je door bovenaan op je naam te klikken en te kiezen voor Wachtwoord wijzigen.

Ben je je inlogggevens vergeten en lukt het inloggen daarom niet? Geen zorgen, tijdens het inloggen kan je aanduiden dat je je e-mailadres of wachtwoord bent vergeten.

Hoe pas ik zelf mijn persoonlijke gegevens aan?

Je wijzigt tal van gegevens gemakkelijk zelf via My Eneco. Denk bijvoorbeeld aan je communicatievoorkeuren, contactgegevens of facturatieadres.

Hoe pas ik zelf mijn betaalvoorkeuren aan?

Je kiest via My Eneco zelf je betaaldatum en betaalmethode. Bij een domiciliëring bieden we de betaling van je facturen automatisch aan bij je bank. Heb je al een domiciliëring, dan pas je ook zelf gemakkelijk het rekeningnummer hiervoor aan, zonder dat je een nieuwe aanvraag hoeft te doen. 

Hoe pas ik zelf mijn voorschotbedrag aan?

Via My Eneco herbereken je eenvoudig zelf je voorschotbedrag. Je ziet er je huidige voorschotbedrag en het bedrag dat wij aanbevelen. Welk bedrag je betaalt, kies je zelf door de schuifbalk te verschuiven naar het gewenste bedrag. Klik op Opslaan om de wijziging op te slaan. Het nieuwe bedrag gaat in vanaf je volgende voorschotfactuur.

Waarom lukt de aanpassing van mijn voorschotbedrag niet via My Eneco?

Soms is het niet mogelijk om je voorschotbedrag aan te passen via My Eneco, bijvoorbeeld wanneer je een afrekening verwacht. Na het ontvangen van je afrekening is deze functionaliteit natuurlijk weer beschikbaar voor jou.

Krijg je een andere foutmelding? Neem gerust contact op met onze klantendienst. Zij helpen je graag verder!