2

Contractstatus

Vragen over je contract?

Neem een kijkje op My Eneco voor je huidig tariefplan, status, en technische gegevens van je aansluiting.

Ga naar My Eneco

Hoe zeg ik mijn contract op?

Hoe je je contract stopzet, hangt af van de reden van je opzegging. Lees hieronder wat voor jou van toepassing is. Wij helpen je graag verder. 

Ik verhuis

Indien je verhuist naar een nieuwe woning, bij je partner gaat inwonen of naar het buitenland gaat wonen, dan vind je alle info over verhuizen hier.

Weet dat je je contract kan meenemen naar je nieuwe woning (ook al heeft je partner reeds een energieleverancier) en verder kan genieten van al je voordelen.

Ik wil een scheiding/overlijden melden

Raadpleeg hiervoor onderstaande artikels: 

Ik verander van leverancier

Jammer dat je wil weggaan bij Eneco. Ben je zeker van je keuze? Als bestaande klant heb je nochtans heel wat voordelen. Zo heb je na 3 maanden recht op onze Comfort Bonus. Je leest er hier alles over. 

Toch niet overtuigd? Contacteer ons dan op het nummer 015 25 66 66 (voor particulieren) of 015 25 66 88 (als professionele klant). 

Wanneer start mijn contract?

De startdatum van je contract kan je makkelijk terugvinden via My Eneco. Hier vind je ook de status terug van je contractaanvraag. 

Wanneer hernieuwt mijn contract?

De hernieuwing van je contract gebeurt telkens 1 jaar na de startdatum van je contract (of 3 jaar indien je het Plus product hebt).  

Wanneer je contract hernieuwd wordt ontvang je 3 maanden voor einddatum een communicatie van ons waarin we je nieuwe tarieven meedelen.