Verzoeningsdienst
Heb je ons gecontacteerd en is het niet gelukt om een oplossing te vinden? De experten van onze verzoeningsdienst staan voor je klaar. Je dossier wordt van A tot Z opgevolgd door de expert die je aanspreekpunt blijft nadat je een klacht hebt geformuleerd.

Onze verzoeningsdienst staat voor je klaar
Op werkdagen kan je tussen 10u en 16u chatten met één van onze experten. Buiten deze openingsuren kan je ons via mail contacteren. Via e-mail contacteren we jou binnen de twee werkdagen met de status van je klacht.
Je dossier indienenVeelgestelde vragen
-
Waarom zou ik kiezen voor de verzoeningsdienst?
Onze experten van de verzoeningsdienst zorgen voor een snelle en volledige afhandeling van je dossier. Binnen de twee werkdagen gaan ze met je dossier aan de slag. Bovendien garanderen we jou een opvolging van A tot Z.
-
Wat is de meest voorkomende klacht?
We ontvangen de meerderheid van de vragen over uitblijvende afrekeningen. Door de overschakeling naar een nieuw datasysteem tussen de netbeheerders en de leveranciers zijn er vertragingen voor het ontvangen van de juiste data bij de leveranciers. Zonder deze data is het niet mogelijk om een afrekening op te maken.
-
Waarom vindt Eneco het belangrijk klachten snel af te handelen?
Wij zijn fan van onze klanten. Dat laten we maar al te graag merken door samen met jou op zoek te gaan naar een gepaste oplossing.
Heb je geen oplossing gevonden?
Als je klacht via de verzoeningsdienst toch niet opgelost raakt, dan kan je terecht bij de Federale Ombudsdienst voor Energie. Weet dat deze enkel kan optreden nadat je vooraf eerst een oplossing probeerde te vinden samen met ons.
Contactgegevens
Koning Albert II-laan 8/bus 6
1000 Brussel
Tel: +32 (0)2 211 10 60
Fax: +32 (0)2 211 10 69
www.ombudsmanenergie.be