Altijd zeker van zuinig verwarmen
Je cv-ketel goed onderhouden? Dat is niet alleen een goed idee, het is ook nog eens verplicht. Een goed werkende ketel is tot 10% zuiniger, veel veiliger en je hebt minder kans op een defect. Met een onderhoudscontract maak je het jezelf eenvoudig en kan je de kost spreiden zodat je niet in één keer een groot bedrag moet betalen.
- Reinigen en afregelen van jouw ketel
- Veiligheidscontrole en rendementsmeting
- Wettelijke attesten
- Verplaatsingskosten inbegrepen
- Werkuren inbegrepen
- Inclusief kleine onderhoudsmaterialen
Slaap op beide oren
Je mist nooit een onderhoud: je krijgt een herinnering als het tijd is voor je ketelonderhoud. Zo ben je altijd veilig en wettelijk in orde.
Gespreide betaling: je spreidt de kost voor ketelonderhoud door maandelijks of driemaandelijks te betalen. Betaal je liever toch in één keer? Ook dat kan zonder probleem.
Gespecialiseerde vakmensen van onze partner HomeServe voeren het onderhoud vakkundig uit. Natuurlijk ontvang je een attest met het resultaat van de belangrijke rookgastest.
24/7 hersteldienst: Een probleem met je ketel? Je kan rekenen op een 24/7 hersteldienst, zowel voor dringende als voor minder dringende herstellingen.
Je Homeserve ketelonderhoud tot in de puntjes geregeld
Je ketelonderhoud is in goede handen. Wij werken samen met HomeServe. Zij zijn al 25 jaar expert in onderhoud, herstellingen en bijstand aan huis. Je bent zo zeker van een topservice, uitgevoerd door vakmensen.Na ondertekening van je onderhoudscontract verloopt de samenwerking met HomeServe als volgt:
Stap 1 van de 6: Word klant
Bestel jouw ideale HomeServe contract hierboven.Stap 2 van de 6: Bevestiging
Je ontvangt een bevestiging van je onderhoudscontact per e-mail.Stap 3 van de 6: Kennismaking
Na twee tot drie weken belt HomeServe je op om de details van je eerste onderhoud te bespreken.Stap 4 van de 6: Afspraak onderhoud
Je wordt telefonisch gecontacteerd om je eerste onderhoud in te plannen.Stap 5 van de 6: Eerste onderhoud
Je onderhoud wordt uitgevoerd en je ontvangt alle wettelijke attesten.Stap 6 van de 6: Volgend onderhoud
Afhankelijk van je contact neemt HomeServe na één of twee jaar opnieuw contact om je volgend onderhoud in te regelen.
*Prijzen zijn excl. 21% BTW.