2

Heb je een klacht?

We willen je altijd zo goed mogelijk helpen. Toch kan het gebeuren dat je ontevreden bent over onze dienstverlening en dat je een klacht hebt. Dat is vervelend en we horen het dan ook graag van je. Onze klantenadviseurs willen graag samen met jou een oplossing vinden.

man-thinking (1)-min.jpg

Heb je een klacht?

We horen graag van je wat er aan de hand is. Laat het ons weten via het online contactformulier. Onze adviseurs helpen je daarna snel verder, binnen de 3 à 5 werkdagen.

Klacht indienen

Ben je niet tevreden over hoe je klacht is opgelost?

Heb je niet de oplossing gekregen die je verwacht had? Of zijn er nog onduidelijkheden? Dan kan je terecht bij de experten van onze verzoeningsdienst. We pluizen jouw klantendossier uit van A tot Z, en bespreken samen met jou hoe we jouw klacht kunnen oplossen.

Meer informatie over de verzoeningsdienst vind je hier.