2

Ombudsdienst

Onze klantendienst beantwoordt je vraag en behandelt je klacht.

Onze klantenadviseurs helpen je verder

Onze klantendienst helpt je verder mocht je een probleem ondervinden. De klantenadviseurs beantwoorden je vragen, opmerkingen of klachten.

Je kunt ons elke werkdag bereiken tussen 8 en 18 uur. Zowel telefonisch, per chat of via het online contactformulier.

Ontevreden over onze dienstverlening

Ben je ontevreden over onze dienstverlening. Deel je onvrede via onze communicatiekanalen. Onze medewerkers noteren je klacht met zorg, zodat wij de nodige zaken kunnen corrigeren.

Federale Ombudsdienst voor Energie

Heb je geen gezamenlijke oplossing gevonden met ons? Dan kun je je steeds wenden tot de Federale Ombudsdienst voor Energie. Weet wel dat zij enkel kunnen optreden nadat je vooraf eerst een oplossing probeerde te vinden samen met ons.

Bron: https://www.ombudsmanenergie.be/nl

Omwille van de coronacrisis raden wij jou aan om jouw klacht via de website van de Ombudsdienst elektronisch te registreren.

Contactgegevens

Koning Albert II-laan 8/bus 6
1000 Brussel
Tel: +32 (0)2 211 10 60
Fax: +32 (0)2 211 10 69
www.ombudsmanenergie.be