Lees alles over
Antwoorden op vragen over jouw voorschotbedrag: hoe wordt het berekend, hoe kan je het aanpassen, wanneer ontvang je je voorschotfactuur, ...
Antwoorden op vragen over jouw afrekening: wanneer ontvang je je afrekening, wat als de meterstanden niet correct zijn, wat is een correctiefactuur, ...
Antwoorden op vragen over onder meer domiciliëring, wijzigen van rekeningnummer, terugbetalingen en herinneringen.
Antwoorden op vragen over onder meer jouw voorschotbedrag, afrekening, wijzigen van gegevens en verhuis.
Antwoorden op vragen over onder meer je meter op het nieuwe adres, aansluitingen op gas en elektriciteit en het energieovernamedocument.
Antwoorden op vragen over onder meer waarom en hoe je klant wordt, het wijzigen van persoonlijke gegevens en de EAN-code.
Antwoorden op vragen over onder meer hoe je het sociaal tarief bekomt, wat het nachttarief is en wat het prosumententarief inhoudt.
Antwoorden op vragen over onder meer de duur van de werken, je je huis in aanmerking komt en de voordelen.
Antwoorden op vragen over onder meer het ZonneDak, de terugverdientijd, de werking en het ideale dak.
Antwoorden op vragen over onder meer het onderhoudsplan, de factuur, jouw situatie als huurder en attesten.
Contacteer onze klantendienst
MailStuur een mail via ons contactformulier
Bel ons
Boordevol energie beantwoorden we elke werkdag je vragen tussen 8 en 18 uur.
Nog geen klant?
Reeds klant en vragen omtrent facturatie?
Reeds klant en algemene vragen?