Service & contact Service & contact Service & contact

Service & contact

Eneco legt de lat hoog. Snel contact, unieke aanspreekpunten, heldere communicatie, vlekkeloze facturatie.

Veranderingen in de IT systemen van de energiemarkt

Gedurende de wintermaanden (meer bepaald tijdens de maanden november en december) ondergaat de ganse Belgische energiesector een grootschalige verandering. De uitwisseling van gegevens binnen de energiemarkt zal centraler, efficiënter en performanter gaan gebeuren.

Lees er alles over op deze pagina

Uw account manager

Uw persoonlijk aanspreekpunt voor aan-/verkoopadvies. Een flexibele, proactieve partner die:

  • de energiebehoeften van uw bedrijf in kaart brengt
  • uw energiebudget onder controle helpt te houden
  • samen met u actief inspeelt op marktopportuniteiten
  • u het meest geschikte product en contract aanbiedt
Vraag een afspraak aan

Eneco Business Relations

U kunt voor al uw energievragen beroep doen op onze energie-experts. Hun focus? Een klantgerichte, snelle en kwalitatieve dienstverlening. Waar u op kunt rekenen:

  • expertise iedere dag ter beschikking
  • heldere communicatie
  • en strikte en punctuele opvolging én afhandeling van uw vraag
Stel een vraag

My Eneco Business

Regel snel en makkelijk uw energiezaken zelf.

In My Eneco Business kunt u:

  • facturen bekijken en downloaden
  • uw energieverbruik opvolgen
  • marktprijzen en –indexen raadplegen
  • uw energie-aankopen inplannen
Meer weten

Facturatie

Een tijdige, correcte en duidelijke facturatie is een prioriteit voor u én voor ons. Wat u mag verwachten:

  • maandelijkse facturen rond dezelfde periode
  • zorgvuldig gecontroleerde facturen
  • helder en gedetailleerd overzicht van uw energieverbruik
  • flexibele mogelijkheden rond toevoegingen aan factuur
  • zending via Basware en koppeling met boekhoudsysteem mogelijk

Aansluitingen en netstoringen

Wij ondersteunen u bij de aanvraag van nieuwe elektriciteits- en aardgasaansluitingen of aanpassingen aan uw installatie. Dit betekent:

  • aansluitingswerken: nieuwe aansluitingen en verzwaringen
  • proactieve opvolging, transparante communicatie en informatie
  • accurate informatie over netonderbrekingen
Vraag informatie

Aanpak voor multisites

Hebt u verschillende vestigingen? Met onze ervaring nemen we de energiezaken graag van u over. Onze aanpak op maat:

  • één aanspreekpunt
  • facturatie op maat
  • online zelf beheren van uw aansluitingenportefeuille
  • regeling van nieuwe aansluitingen of verzwaringen
  • frequent contact en overzicht
Vraag een afspraak aan