Service & contact Service & contact

Service & contact

Eneco legt de lat hoog. Snel contact, unieke aanspreekpunten, heldere communicatie, vlekkeloze facturatie.

Datalek bij leverancier van Eneco

Een klein deel van de klanten van Eneco ontvangt post per papier. Dit versturen wij via het bedrijf AddComm, dat helaas op 17 mei is gehackt. Onbevoegden hebben hierdoor toegang gekregen tot klantgegevens van Eneco.

Op dit moment is nog niet duidelijk welke gegevens zijn verkregen. Vanzelfsprekend is ook de Gegevensbeschermingsautoriteit geïnformeerd.

Wij betreuren het dat er door deze hack klantgegevens zijn gelekt en onderhouden nauw contact met AddComm rondom de situatie.

Ontvang je van Eneco papieren post en heb je twijfels over de inhoud?

Controleer dan het klantnummer, de opmaak, en de logo’s (vergelijk de brief eventueel met eerder ontvangen brieven) en reageer niet op verzoeken om persoonlijke informatie te delen. Bij twijfel kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen, zodat wij samen de inhoud van de brief kunnen controleren.

Alleen papieren poststukken

AddComm is een bedrijf dat poststukken verwerkt voor veel verschillende bedrijven die actief zijn in onder meer energie, (semi-)overheidsdiensten, drinkwater, woningverhuurders en banken. Ook Eneco werkt met AddComm samen voor de verzending van papieren poststukken. Voor digitale post geldt dit bericht niet.

Uw account manager

Uw persoonlijk aanspreekpunt voor aan-/verkoopadvies. Een flexibele, proactieve partner die:

  • de energiebehoeften van uw bedrijf in kaart brengt
  • uw energiebudget onder controle helpt te houden
  • samen met u actief inspeelt op marktopportuniteiten
  • u het meest geschikte product en contract aanbiedt
Vraag een afspraak aan
product-detail-visual-2.jpg

Eneco Business Relations

U kunt voor al uw energievragen beroep doen op onze energie-experts. Hun focus? Een klantgerichte, snelle en kwalitatieve dienstverlening. Waar u op kunt rekenen:

  • expertise iedere dag ter beschikking
  • heldere communicatie
  • en strikte en punctuele opvolging én afhandeling van uw vraag
Stel een vraag

My Eneco Business

Regel snel en makkelijk uw energiezaken zelf.

In My Eneco Business kunt u:

  • facturen bekijken en downloaden
  • uw energieverbruik opvolgen
  • marktprijzen en –indexen raadplegen
  • uw energie-aankopen inplannen
Meer weten
fix-afbeelding-01-711x449px.jpg

Facturatie

Een tijdige, correcte en duidelijke facturatie is een prioriteit voor u én voor ons. Wat u mag verwachten:

  • maandelijkse facturen rond dezelfde periode
  • zorgvuldig gecontroleerde facturen
  • helder en gedetailleerd overzicht van uw energieverbruik
  • flexibele mogelijkheden rond toevoegingen aan factuur
  • zending via Basware en koppeling met boekhoudsysteem mogelijk

Aansluitingen en netstoringen

Wij ondersteunen u bij de aanvraag van nieuwe elektriciteits- en aardgasaansluitingen of aanpassingen aan uw installatie. Dit betekent:

  • aansluitingswerken: nieuwe aansluitingen en verzwaringen
  • proactieve opvolging, transparante communicatie en informatie
  • accurate informatie over netonderbrekingen
Vraag informatie

Aanpak voor multisites

Hebt u verschillende vestigingen? Met onze ervaring nemen we de energiezaken graag van u over. Onze aanpak op maat:

  • één aanspreekpunt
  • facturatie op maat
  • online zelf beheren van uw aansluitingenportefeuille
  • regeling van nieuwe aansluitingen of verzwaringen
  • frequent contact en overzicht
Vraag een afspraak aan