0

Veelgestelde vragen

De meterstanden op mijn afrekening zijn verkeerd. Wat moet ik doen?

Als de meterstanden op je afrekening niet correct zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We kunnen aan je netbeheerder vragen om de meterstanden aan te passen. Afhankelijk van de situatie vragen we je onderstaande info.

  • Fout bij de jaarlijkse meteropname? Bezorg ons je huidige meterstanden, eventueel met een foto van de meter als bewijs.
  • Fout bij de verhuismeterstand? Bezorg ons het energieovernamedocument dat je samen met de andere partij ondertekend hebt. Als je geen overnamedocument hebt, kan een plaatsbeschrijving waarop de meterstanden vermeld zijn ook dienen als bewijs.

Bezorg ons deze gegevens per mail via het contactformulier.

Wanneer we van jou de nodige gegevens ontvangen hebben, vragen we aan de netbeheerder of een aanpassing mogelijk is. Dit kan enkele weken duren.

Let wel: de netbeheerder kan de aanpassing ook weigeren. In dat geval nemen we contact met je op voor verdere informatie.

Als de aanpassing gebeurd is, maken we voor jou een correctiefactuur op en sturen we je een bevestiging via mail of brief.