0

Veelgestelde vragen

Anna reageert niet (bewegingssensor). Wat moet ik doen?

Als het scherm niet goed reageert, kan je Anna opnieuw instellen, zodat de sensor opnieuw wordt afgesteld.

Dit kan op 2 manieren:

  1. Via de Anna webpagina: ga via het menu naar “Instellingen” > “Systeeminstellingen” en kijk onder apparaat instellingen. Klik op de knop “Kalibreer” achter aanwezigheidssensor. Anna gloeit oranje op en het scherm gaat uit: Anna stelt de infraroodsensor opnieuw af.
  2. Via Anna zelf: raak de linker knop voor 5 seconden aan en laat los. Anna gloeit oranje op en het scherm gaat uit: Anna stelt de infraroodsensor opnieuw af.

Blijft het probleem zich voordoen nadat je bovenstaande stappen hebt uitgevoerd? Neem dan contact met ons op. Zorg er wel voor dat de verbinding met je Anna openstaat. Dit doe je door 10x op het zwarte knopje onderaan je Smile te duwen. De Smile is een wit bakje dat naast je ketel hangt (zie foto). 

Smile-id