Makkelijk en snel online je energiezaken regelen.Hier staan we 24/7 voor je klaar!
Registreer op My EnecoWil je iets aan jouw persoonlijke gegevens wijzigen? Dat kan eenvoudigweg via My Eneco!
Wat je zelf kunt aanpassen:
Momenteel kan dit niet. We werken eraan om dit in de nabije toekomst mogelijk te maken.
Tip: als je je oud adres er laat tussen staan, kan je te allen tijde je facturen van dat adres raadplegen.
Als je je wachtwoord vergeten bent, kan je dit aangeven door op de link op de inlogpagina te klikken. Geef je e-mailadres in, dan sturen we je een mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Via de link in deze mail kom je meteen terecht op My Eneco en kan je je wachtwoord wijzigen.
Via My Eneco kan je makkelijk jouw voorschotbedrag zelf aanpassen.
Opgelet: Je kan je voorschotbedrag via My Eneco niet aanpassen tijdens de meteropname maand of als er een openstaand saldo is.
Aan het einde van het jaar betaal je uiteindelijk wat je effectief verbruikt hebt. Je voorschotbedrag bepaalt hoeveel je nog moet bijbetalen of hoeveel je terugkrijgt op je jaarlijkse afrekening. Kies dus een voorschotbedrag dat aansluit bij je verwachte verbruik.
Via My Eneco kan je makkelijk jouw betaaldatum zelf aanpassen.
Je hebt verschillende momenten waaruit je kan kiezen:
De wijziging van je betaaldatum gaat in vanaf je eerstvolgende factuur. Hou er rekening mee dat als je de betaaldatum aanpast, ook de opmaakdatum van je factuur verandert.
Om te voorkomen dat we je extra kosten aanrekenen, kan je een uitstel van betaling aanvragen via My Eneco (hier kan je ook je openstaand saldo terugvinden). Je kan dit enkel aanvragen wanneer je betaalt via overschrijving en de uiterste betaaldatum overschreden is.